Fotografický workshop
v Benátkách, melancholickém městě na vodě,
kde budete obklopeni atmosférou na každém kroku!

Kurz fotografování v italských Benátkách

Benátky jsou jedním z nejkrásnějších měst světa. Město na vodě Vás okouzlí všudypřítomnými kanály, úzkými uličkami, ale i monumentálními stavbami a štíhlými věžemi.

Místo konání

Itálie, Benátky

Aktuálně vypsaný termín

není vypsán žádný termín

Program workshopu

čtvrtek (datum upřesním) odlet z Prahy, přílet do Benátek, večer ubytování a seznámení s Benátkami, večerní procházka a fotografování osvětlené kopule Santa Maria della Salute

pátek (datum upřesním)
ráno gondoly na náměstí sv. Marka, přes den kouzelná zákoutí a tiché kanály, večer živé okolí Ponte dell´Accademia a poté noční fotografování v uličkách

sobota (datum upřesním)
ráno okolí mostu Ponte Rialto, přes den barevné domky na ostrově Burano, večer ostrov s bazilikou San Giorgio Maggiore

neděle (datum upřesním). ráno východ slunce z mostu Ponte dell´Accademia, odlet z Benátek a přílet do Prahy

A proč vlastně jet do Benátek v zimě? Na to jsou jednoduché odpovědi. Útlum turistické přeplněnosti Benátek, lépe se tak fotografuje. Větší naděje, že obloha nebude jednolitě plechová jako tomu je většinu času v létě.

Počet účastníků

7 účastníků a 1 lektor

Cena a platba

Konečná cena je 12.000 Kč, nejsem plátce DPH. Do 24 hodin po odeslání závazné objednávky obdržíte podrobné platební instrukce na Váš email.

Pro koho je workshop určen

Fotografický workshop v Benátkách je určen všem fotografům bez rozdílu věku a zkušeností.

Co se na workshopu naučíte

  • práce se zrcadlovkou, základní pojmy (čas, clona, dof...) a jejich použití v praxi
  • práce s přechodovými a polarizačními filtry
  • hledání motivu v městské krajině
  • používání neutrálních šedých filtrů při velmi dlouhých expozicích
  • panoramatická fotografie ve městě
  • noční fotografování benátských uliček a kanálů

Další náplň benátského pobytu

  • Benátčané připravují vynikající kávu
  • obecné povídání o fotografii nad vynikajícím sudovým vínem

Co si vzít s sebou

  • fotografické vybavení (nejlépe digitální zrcadlovku s výměnnými objektivy)
  • stativ, jedna z velmi důležitých potřeb fotografa (budeme fotografovat i v noci)
  • neutrální ND filtr pro prodloužení expozice (nejlépe o 10 EV)
  • přechodové filtry
  • deštník
  • teplé nepromokavé oblečení
  • notebook (není nezbytně nutný, ale postupy pro zpracování fotografií si nejlépe vyzkoušíte na vlastních fotografiích)
  • dobrou náladu, otevřenou mysl a chuť naučit se něčemu novému

V programu workshopu může docházet ke změnám v závislosti na nepředvídatelném počasí. Ale nebojte se, Benátkám sluší slunečné, stejně jako sychravé zamračené dny.

Související články

Tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace